Jak zvýšit návštěvnost internetového obchodu?
Klíčem k úspěšnému podnikání je kvalitní web, který bude vykazovat vysokou návštěvnost. Jenže právě to může být v prvních měsících od založení webových stránek velký problém. Internetový obchod se mezi tisíce dalšími ztrácí a zákazník tak nemá možnost si k němu najít cestu. Dá se tento problém vůbec vyřešit, když je rozpočet na marketing a propagaci tak našponovaný?
- Blog s vlastním obsahem
Blogy jsou stále velmi oblíbené, i když je pomalu zastiňují jiné tvorby obsahu. Založte si firemní nebo osobní blog a věnujte se zde problematice, která by mohla vaše zákazníky zaujmout. Publikujte vlastní nápady, odborné články, rady a tipy, recenze a mnoho dalšího z oboru, co by mohlo jen trochu zaujmout. Uvidíte, že úspěch na sebe nenechá dlouho čekat.
Jenom s vlastním blogem si už dnes ale nevystačíte, skoro nutností jsou účty na sociálních sítích. Založení účtu je zcela zdarma a přesto přináší jistou formu propagace, kterou jistě uvítáte. Facebook, Instagram, Twitter vám mohou cestu za úspěšným podnikáním výrazně ulehčit.
- PPC reklama
Chytrým pomocníkem je určitě SEO, ale ne vždy stačí na cílenou propagaci. Proto vám dnes představíme ještě jednoho pomocníka, který zvládne to, kde SEO zaostává. Co je ppc reklama? PPC je vlastně zkráceně Pay per click, v překladu platba za klik. Jak už z názvu vyplývá, inzerent neplatí za samotné umístěné reklamy, ale až v případě, kdy někdo na reklamu klikne. Tento druh reklamy je tak pro inzerenty jeden z mála, který se skutečně vyplatí.
Ppc reklama – jak se tvoří?
Pro základní nastavení tohoto druhu reklamy si vystačíte s nástroji, které je možné volně stáhnout. Pomocí nich si vytvoříte optimální reklamu ve vyhledávání Google. V začátcích si zvládnete vše zařídit i sami, později je už dobré poradit se s PPC specialistou. Díky PPC reklamě se může váš web při vyhledávání objevovat mezi prvními s minimálními finančními náklady.